Nieuws

Nieuwe partners

Per 1 juli – BuildingCareers

Welkom aan BuildingCareers – Hét werving, selectie en adviesbureau voor ingenieurs, zich onderscheidend door een persoonlijke aanpak en individuele begeleiding.

Een snel krapper wordende arbeidsmarkt biedt enorme kansen voor talent om snel door te groeien, intern of extern. Maar hoe herken je talent en hoe kom je met ze in gesprek?  Ingenieurs staan niet bekend  om borstklopperij en zijn vaak loyale werknemers maar daarmee zeker niet minder ambitieus.

De afgelopen twintig jaar hebben wij een groot netwerk in de technische wereld opgebouwd. Daarnaast stelt de inzet van professionele assessment instrumenten ons in staat om ambitie inzichtelijk te maken. Ons netwerk én expertise in het herkennen van talent levert succesvolle matches op die voor de korte en lange termijn bijzonder waardevol blijken te zijn. En dat kunnen we garanderen.

BuildingCareers bemiddelt zowel op technisch specialistisch niveau als op management niveau.

Per 1 juni – Innomics

Welkom aan Innomics – specialist op het gebied van innovatieversnellers

Innomics organiseert innovatie en versnelling bij MKB bedrijven, grote ondernemingen, multinationals en industrieën. Top down, door middel van het faciliteren van innovatie strategie en het begeleiden van transformatie. En bottom up, door het concreet versnellen en innoveren van teams met een nieuwe skillset, mindset en toolset. Om zo effectiever en meer succesvol te kunnen innoveren en transformeren.

Het team van Innomics heeft ruime ervaring met het organiseren van grootschalige nationale en internationale innovatie en accelerator programma’s.

GO!-NH – Samenwerking Innomics en provincie Noord-Holland

Innomics en provincie Noord-Holland zijn de initiatiefnemers van GO!-NH, een innovatie- en accelerator programma voor duurzame mobiliteit (voorjaar 2018 en 2019) en circulaire economie (najaar 2018 en 2019).

Per 16 mei – Spaarnelanden

Welkom aan Spaarnelanden – een integraal onderhoudsbedrijf, dat zorgt voor een prettig leefbare en goed bereikbare openbare ruimte in Haarlem en omgeving.

Met een hoge mate van maatschappelijke betrokkenheid en een professioneel inzicht in de praktische toepassingen zorgt Spaarnelanden voor mens en milieu.

De werkwijze van Spaarnelanden wordt gekenmerkt door een drietal thema’s: leefbaarheid, bereikbaarheid en duurzaamheid. Deze thema’s bepalen de invulling van het veelzijdige pakket aan taken en verantwoordelijkheden, waaronder afvalinzameling, parkeermanagement, beheer en onderhoud van straten, gevels, voertuigen, wagenparken, openbaar groen, schooltuinen en speelvoorzieningen en de bestrijding van gladheid en plaagdieren. Daarnaast heeft Spaarnelanden ruime ervaring in het faciliteren van grote evenementen, zoals popconcerten, landelijke feestdagen en grote bijeenkomsten.

Per 1 mei – Haarlem Marketing

Welkom aan Haarlem Marketing –  dé citymarketingorganisatie van de stad Haarlem.

Haarlem Marketing speelt een belangrijke rol in het profileren van Haarlem als toeristische en zakelijke bestemming. De stichting zet zich in om het merk Haarlem te laden en het onderscheidende imago van de stad zodanig te versterken, dat er meer bezoekers komen, bewoners trotser zijn op hun stad en het bedrijfsleven kan floreren, met als resultaat economische spin-off voor de stad. Dit wordt gerealiseerd in samenwerking met publiek-private partners. VVV Haarlem is onderdeel van Haarlem Marketing.

De missie van Haarlem Marketing is om Haarlem op de kaart te zetten als de onvermijdelijke bestemming voor levensgenieters. Dit geldt voor de doelgroepen bewoners, bezoekers en bedrijven.

De kernpropositie ‘wereldplek met een menselijke maat’ is leidend voor de positionering van Haarlem als een comfortabele woon- en werkstad, aantrekkelijke reisbestemming en een kweekvijver voor creatief talent.