Partnerbijeenkomsten

Partnerbezoek aan Hollands Lof

Op dinsdag 28 november was het zover; de partnerbijeenkomst bij Hollands Lof die in het teken stond van ‘het juiste verhaal vertellen’.

Michel van Ruyven vertelde over de werkwijze van Hollands Lof bij de totstandkoming van een goed concept. De behoefte achterhalen, verbinding creëren en in beweging komen zijn kernelementen. Zonder verbinding is er geen verhaal. Zodra de behoefte is vastgesteld is de eerste focus dan ook het zoeken naar datgene dat elkaar verbindt binnen een organisatie, om hier vervolgens een gemeenschappelijk verhaal van te maken. Pas dan kan men in beweging komen.

Zonder verbinding is er geen verhaal

Hollands Lof werkt vaak samen met Albert Roele van De Bestuursfluisteraar. Als strateeg en (crisis)woordvoerder helpt Albert bestuurders in complexe situaties om tijdige, zakelijk gedragen beslissingen te nemen. Dit doet hij door ze – soms met een kwinkslag – te helpen hun professionele identiteit te tonen en het daarbij behorende persoonlijke verhaal samen te stellen. Albert vertelt hoe het juiste verhaal ook een bondig verhaal moet zijn, dat begrijpelijk is voor iedere betrokkene.

Genieten van heerlijkheden

Na afloop van het verhaal van Albert worden we verwend met een scala aan prachtige hapjes, die voor de gelegenheid zijn aangeboden door Mylaissa, die normaal gesproken uitsluitend werkt voor grote partijen vanuit de keuken van Zwart Amsterdam. Wij voelden ons bevoorrecht, want wat was dit een fantastische catering, complimenten uit alle hoeken! Veel dank Mylaissa, we hebben genoten!

De samenwerking tussen partners

Natuurlijk komt ook het mooie praktijkvoorbeeld aan bod van de samenwerking tussen partners Hollands Lof, Crown van Gelder en Levensgenieters. Het begon met een belletje van Miklas aan Brigitte en daarna kwam een mooie ‘BeterBusiness samenwerking’ opgang.

Naar aanleiding van de koerswijziging binnen Crown van Gelder werd de campagne ‘Ik ben Crown van Gelder’ ontwikkeld door Hollands Lof. Met een toelichting van Miklas werd duidelijk dat de campagne gefundeerd was op het vertellen van het juiste verhaal, iets wat je zeker aan Hollands Lof kunt overlaten. Op de site van Nyenrode werd aan deze aanpak ook nog aandacht besteed.

Met deze prachtige en krachtige samenwerking van drie partners van BeterBusiness sloten we de laatste partnerbijeenkomst van 2017 af en we namen trots het onderstaande compliment van Finance Partners in ontvangst:

Ad, Marco en ik willen je graag complimenteren met de uitstekend verzorgde avond gisteren! Dergelijke kleinschalige evenementen bieden een prima mogelijkheid om contacten te leggen en aan te halen.

Omdat Onno dit keer helaas verhinderd was kunt u dit keer nagenieten met prachtige foto’s van Jeoffrey Eigeman van JPG Online Services, dank voor het inspringen!

 

 

Tags: